Hisar Okullarında ilki gerçekleşen Öğretmenler, Öğretmenlere Öğretiyor atölye çalışmaları, okul açılışımızın hemen öncesinde, başarıyla tamamlandı. Atölye çalışmasında öğretmenlerimiz bilgi ve deneyimlerini bizlerle paylaştı.

Stratejik Plan kapsamında oluşturduğumuz komitelerden biri olan Fakülte Yaşam Komitesi altında hazırlanan Öğretmenler, Öğretmenlere Öğretiyor atölye çalışmasını, David Mearns, Mehmet Aksoy, Mahir Badem, Gülçin Cırık Doğramacı, Utku Öztekin, Burcu Çingay, Mustafa Boyacıoğlu and James Snowden tarafından programlanıp, Ağustos sonunda öğretmenlerimizin hazırladığı muhteşem sunumlarla gerçekleştirdik.



Öğretmenlerimizin yoğun ilgi gösterdiği atölye çalışmasında bütün bölümler çeşitli sunumlar yaptılar. Matematik bölümünden Philip West, “Yetişkinler için Aritmetik” konusunu ele alırken, Türk Dili ve Edebiyatı bölümünden Barış Has, öğretmenlerimize “ThingLink” programıyla teknolojinin eğitim alanına nasıl aktarıldığını gösterdi. Müzik bölümümüzden Derya Baysal Diyafram kullanımı hakkında bilgi verirken Sosyal bilimler bölümünden Burcu Çingay and Aydan Demirkuş, öğrenme süreçlerinin tasarlanması ve yürütülmesinde teknoloji kullanımı hakkında sunum yaptı.

Modern Diller bölümünden Hilal Özbideciler, geleneksel olmayan video performans değerlendirmeleri hakkında sunum yaparken, bölüm koordinatörü, Selay Özkan, Bloom programı taksonomisi ve uygulama modelleri kullanımı hakkında paylaşımda bulundu. Hazırlık bölümümüzden Brentson Ramsey, öğrencilerin gelişimini hızlandırmak ve izlemek için tasarlanmış Formative programı hakkında bilgi verdi.



Yurtdışı danışmanlık bölümü üniversitelere nasıl tavsiye mektubu yazılması gerektiğini ve üniversitelerin aradıkları yazım tarzları hakkında sunumlarını paylaştılar. Öğretmenlerimiz, atölye çalışmalarını Resim bölümünün renkli projesi “Tie Die” ile atölye çalışmalarını keyifli bir şekilde tamamlamış oldular.




Öğretmen atölyelerimizin yıl boyunca sürmesi planlanmaktadır.