Okulöncesi

Hoş geldiniz

Okulöncesi programımız, çocuğun gelişimini bütünleşmiş bir yaklaşımla ele alacak şekilde tasarlanmıştır ve etkin öğrenme yöntemlerini temel alarak, 21. yüzyıl becerilerinin gelişimini hedefleyen, nitelikli bir eğitim programı sunmaktadır. Programımız, Millî Eğitim Bakanlığı’nın programı doğrultusunda yapılandırılmış olup, bu çerçevenin hedeflediği beceri temelli, çocuk merkezli ve gelişimsel uygunluk ilkeleri ile tam uyum içindedir.

Günlük program, öğrencilerin düşünmesini, sorgulamasını, inisiyatif almasını, planladıklarını gerçekleştirmesini ve yaptıklarını değerlendirmesini hedefler. Hisar Okulları, okulöncesi eğitimde çocukların gelişim düzeyleri ve bireysel farklılıklarını dikkate alan fiziksel donanım ve öğrenme ortamı, tutarlı ve yapılandırılmış bir günlük akış, olumlu öğretmen-çocuk etkileşimini temel alan yaklaşımı, etkili aile katılımı uygulamaları ve sistemli program değerlendirme süreçleriyle öne çıkan, bütüncül bir eğitim anlayışına sahip nitelikli bir eğitim kurumudur.

Öğrenme ortamlarımızda ideal öğretmen/çocuk oranının korunması, çocukların öğretmenleriyle birebir ve nitelikli etkileşim kurmalarına olanak tanır. Bu etkileşimler, çocukların inisiyatif almalarını desteklerken; onların kendine güvenen, hedef belirleyebilen, karar verebilen ve problem çözme becerilerine sahip bağımsız bireyler olarak gelişimlerini sürdürmelerine zemin hazırlar.

Alanında deneyimli ve yetkin öğretmen kadromuz, kurumumuzun sunduğu yurt içi ve yurt dışı kaynaklı, uzun vadeli mesleki gelişim programlarıyla hem bireysel yeterliliklerini hem de eğitim programımızı sürekli olarak geliştirir. Öğretmenlerimiz; günlük ekip çalışmaları ile yatay ve dikey düzlemdeki disiplinlerarası iş birlikleri sayesinde, programın uygulanmasında ve her çocuğa yönelik yaklaşımda tutarlı bir yaklaşım sergiler. Ekip içindeki karşılıklı destek ve güven ortamı, çocuklarla kurdukları ilişkilere olumlu şekilde yansır ve öğrencilerimizin eğitim hayatına güven, merak ve heyecan duygularıyla adım atmalarını sağlar.

Sibel Yalkın
Okulöncesi İdarecisi