Hisar Öğrencileri için AP Sınav Başvuru Süreci
AP Sınavı Başvuru Süreci
- Hisar Okulları HisarNet hesabı oluşturun( Sınav Başvuru Formu )
AP Sınavı başvuru sürecinde ilk adım Hisar Okulları HisarNet hesabı oluşturup AP Sınavı Başvuru Formunu doldurmaktır. Bu formda Hisar Okullarında gireceğiniz sınavı/sınavları belirteceksiniz.
- Sınav Ücretinin Ödenmesi
AP Sınavı Başvuru Formunu doldurup seçtiğiniz sınavlara ayrı ayrı, kredi kartı üzerinden ödeme yaparak başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz. Sınav iptalinde ücret iadesi, ödemeyi yapmış olduğunuz kredi kartına yapılacaktır.
- College Board hesabı oluşturun ve College Board Sistemine Sınav Kodlarını Girin
“AP Sınavı Başvuru Formu”nu gönderip sınav ücretini ödedikten sonra öğrenci ve velisi/velileri ile bir kod paylaşılacaktır.
Öğrenciler bu kodları alır almaz College Board hesaplarına girmelidirler. (Kodu GİRMEMEK, sınav/sınavların sipariş edilememesine ve öğrencinin sınava girememesine neden olacaktır.)
Öğrencinin gireceği sınavlar, College Board hesabına eklenip AP bölümünde görüldüğünde AP Sınavı Başvuru süreci tamamlanmış olur.
Geç Başvuru ve Fiyatlandırma
- Geç başvuru sürecinde sınav başına 1.350 TL ek ücret eklenecektir.
- Kontenjan sebebiyle geç başvuru yapıldığı zaman bazı sınavlara kayıt alınamamaktadır.
- Geç başvuru süreci 20 Şubat 2024 tarihinde sona erecektir.
- Bu tarihten sonra kayıt kabul edilmeyecektir.
Önemli İade Bilgileri
- 29 Ekim 2023 – 29 Şubat 2024 tarihleri arasında yapılacak sınav iptallerinde ödenen ücretten sınav başına %50 kesinti yapılacaktır.
- 1 Mart 2024 tarihinden sonra yapılacak sınav iptallerinde ücret iadesi yapılmayacaktır.
Kurum iletişimi sadece ap@hisarschool.k12.tr adresi üzerinden yapılacaktır. E-postalarınız en geç 5 iş günü içinde cevaplanacaktır.