2024-2025 AKADEMİK YILI
HİSAR OKULLARINDA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK YILI
Ülkenin önde gelen akademik kadrosuyla araştırmacı, sorgulayan, özgüvenli, ahlaklı ve farkındalıkları yüksek bireyler yetiştiriyor,
1329 mezunumuz ve 1667 öğrencimizle birlikte sürdürülebilir bir gelecek inşa etmek için çalışıyoruz.
Bilişim Stratejileri Merkezi
Bilişim Stratejileri Merkezi olarak, bilgi ve iletişim teknolojilerinin, eğitim sürecinin doğal bir parçası olarak yer almasını sağlamak üzere çalışmalarımızı sürdürmekteyiz.
Yazma Becerileri Merkezi
Yazma Berileri Merkezimizde ziyaretçilerin yazar kimliklerine ilgi gösterilen, yazma üzerine konuşulan, samimi ve rahat bir ortam bulunmaktadır. Eğitmenler, fikirlerin geliştirilmesine ve mümkün olan en açık ve etkili biçimde ifade edilmesine yardımcı olmayı hedeflerler.
İnovasyon Merkezi
İnovasyon Merkezi; teknoloji toplumu ile etkileşimi ve K-12 eğitiminde mükemmeliyete ulaşma çabasını destekleyen, geliştiren hedefleri barındıran STEAM odaklı programlarla öğretmek ve öğrenmek için disiplinler arası ve çok disiplinli bir platform olarak tasarlanmıştır.
Üniversite Danışmanlık ve Kariyer Merkezi
Hisar Okulları’nın misyon ve vizyon tanımına uygun olarak Kariyer Merkezimizde yürüttüğümüz çalışmalarda, öncelikli hedefimiz öğrencilerimize ders seçimi, kariyer yönelimi, üniversite hazırlık -başvuru ve tercih süreçlerinde rehberlik etmek ve destek sağlamaktır.
Fab Academy
Hisar Okulları olarak, bilgisayar bilimleri eğitimi alanında yürüttüğümüz çalışmalar kapsamında Türkiye’deki ilk ve tek, dünyada ise K-12 seviyesinde ikinci Fab Academy Node olma başarısını elde ettiğimizi duyurmaktan büyük bir gurur duyuyoruz.
Profesyonel Öğrenme Merkezi
NEASC tarafından akredite edilen Türkiye’deki ilk ve tek ESO (Educational Service Organization)dur.
PÖMER, tüm Okul çalışanlarının bilgi ve becerilerini destekleyecek ve geliştirecek ulusal ve uluslararası platformlarda profesyonel öğrenme programları sunarak yenilikçi, yaratıcı, katılımcı fırsatlardan ve araştırma ortamlarından oluşan bir sistem sağlamaktadır.
POST CONTENT TEXT

“Bellek ve Şehir” Sosyal Sorumluluk Projesi
Hisar Lisesi “Bellek ve Şehir” Sosyal Sorumluluk Projesi gönüllüleri, fotoğraf sanatçısı Damla Sandal ile bir araya gelerek Hafızayı İşlemek atölyesine katıldı. Öğrencilerimiz, son iki yıldır yürüttükleri çalışmaların kendi hafızalarındaki izlerini, çektikleri bir fotoğraf üzerinden anlattılar ve bu anlatıları, fotoğraf üzerine nakışla işleyerek dönüştürdüler. Atölyeye katılmanın yanı sıra öğrencilerimiz 23,5 Hrant Dink Hafıza Mekânını da ziyaret ederek; temel evrensel değerleri bellek perspektifiyle değerlendirme fırsatı buldular.

Okul Doktorumuz Viral Enfeksiyonlar Sempozyumunda Sunum Yaptı
Okul Doktorumuz Müge Kardaş, 18-20 Nisan 2025 tarihlerinde Sapanca’da düzenlenen Viral Enfeksiyonlar Sempozyumuna konuk konuşmacı olarak katıldı.
Enfeksiyon hastalıkları uzmanı doktorların katıldığı “2025 Yılının Hakim Virüsü Hangisi Olacak?” temalı sempozyumda kızamık hastalığının Türkiye ve dünyada yaptığı salgınlarda güncel durum ve bağışıklamanın önemi hakkında detaylı bilgiler paylaştı.

Uluslararası 21. Yüzyıl Eğitim Araştırmaları Kongresi
“Sürdürülebilirlik ve Araştırma Odaklı Öğretmen Eğitimi” temasıyla düzenlenen ve eğitim bilimleri ile öğretmen eğitimi alanındaki güncel gelişmeleri, yenilikleri ve araştırmaları tartışmaya açmayı hedefleyen 3. Uluslararası 21. Yüzyıl Eğitim Araştırmaları Kongresi (INER CONGRESS 2025), 25-27 Nisan 2025 tarihleri arasında gerçekleştirildi.
Türk Dili ve Edebiyatı öğretmenlerimiz Barış Has ve Pınar Yılmaz, “Sessiz Kitapların Türk Dili ve Edebiyatı Müfredatında Kapsayıcılık Bağlamında Kullanımı: ‘Hem Uzak Hem Yakın’ Örneği” başlıklı bildirileriyle kongreye kabul edildi. Öğretmenlerimizin çalışması, lise müfredatında bu alanda yapılan ilk örneklerden biri olması açısından benzer çalışmalara ilham kaynağı oldu. Hisar Lisesini, ağırlıklı olarak akademisyenlerin ve üniversitelerin yer aldığı kongrede başarıyla temsil eden öğretmenlerimize teşekkür ediyoruz.

Gönüllü Öğrencilerimizden Anlamlı Ziyaret
Hisar Lisesi Sosyal Sorumluluk Projeler Koordinatörlüğü tarafından yürütülen Best Buddies Projesi’nin gönüllü öğrencileri, Ahmet Edip Önder Lisesi’ni ziyaret ederek akranlarıyla çeşitli atölye çalışmaları gerçekleştirdi. Kapsayıcılık, empati, etkin dinleme, ekip çalışması ve sosyal etkileşim gibi becerilerin karşılıklı olarak gelişmesine katkı sağlayan bu proje, öğrenciler arasında anlamlı ve sürdürülebilir bağlar kurulmasına olanak tanımaya devam ediyor.

3×3 Basketbol Takımımız Türkiye Dördüncüsü
Takımımız, Okul Sporları 3×3 Basketbol Genç Erkekler Türkiye Şampiyonasını dördüncü sırada tamamladı. Sporcularımızı ve antrenörlerimizi tebrik ediyoruz.

Prof. Mulgan’ın Röportajı, Harvard Business Review’da
Hisar Düşünce Okulu: Kolektif Akıl ile Eğitimi Yeniden Tasarlamak başlıklı konferansa ana konuşmacı olarak katılan Prof. Geoff Mulgan, Harvard Business Review’da Bora İşyar’ın sorularını yanıtladı.
Röportajın tamamına bağlantıdan ulaşabilirsiniz: https://bit.ly/3S3xUEu
POST CONTENT TEXT